Sunday, April 11, 2010

Unde mergem sambata seara?

In ultimele cateva luni mi-am redus treptat numarul destinatiilor de sambata seara la 2-3 mari si late. Locuri faine, muzica buna, divertisment, fara pitipoance care scartaie daca le atingi pe cur, fara cocalari cu ochelari de soare si chei de mertzan aruncate ostentativ pe masa, fara basini, in general. Locuri in care lumea se distreaza pe bune. Cred ca nu e o coincidenta faptul ca maximul de divertisment si bun-simt (fara hipstari care se fac muci la a treia bere si sar pe pereti si fara cocalarii + pizdipoancele de mai sus) sunt celc cunoscute ca fiind expat-friendly in Bucuresti. Unde sunt multi straini sunt alte mentalitati. C-asa-i la noi, pute a seminte baieti, cizburgar si cacat, dar lumea da 30 de lei pe un whisky fara sa clipeasca daca adresa incepe cu "Calea Floreasca".

Despre The Gang e vorba, ca acolo m-am dus sa experimentez aseara si imi venea sa ma tai pe burta. Ca sa n-o lungim aiurea, NU va duceti in The Gang. Nu, pe bune. Chiar nu. Never. Ever. Nici nu stiu de unde sa incep cu argumentele. In primul rand se intra pe un culoar lung, sus pe cateva trepte de lemn foarte subrede si apoi intr-un lift sinistru pana la subsol. Liftier cu palarie de hipstar si glume de poponar fara un gram de stil, lift subred cu doar doi pereti, seems totally unsafe and totally not funny, bitches.

Apoi dai intr-un alt coridor care se bifurca la capatul opus. La dreapta, buda, la stanga, clubul. Daca nu esti extrem de atent, sunt sanse mari sa le confunzi intre ele. Pentru ca clubul arata ca o buda. Nu stiu daca buda arata ca un club ca n-am stat decat o ora si n-am ajuns la buda, dar cel mai probabil buda arata, totusi, ca o buda. In primul rand, de jur imprejur, niste masute de cacat cu peretele din spatele fiecareia vopsit altfel, cu niste modele geometrice colorate dubios intr-o maniera pretins intelectuala, dar de fapt de un kitsch sinistru. Erau, cred, si niste capete de statui aruncate pe ici, pe colo. In al doilea rand, niste carpe atarnate de pereti in jurul barului (unul singur, fix in mijloc, extrem de aglomerat - in paranteza fie spus, muistilor si pizdelor proaste, nu e normal sa umpli TOT spatiul din jurul barului in asa fel incat cei care vor sa-si ia ceva de baut sa trebuiasca sa se intinda peste 3 randuri de capete seci). In al treilea rand, niste scoruri de Godzilla s-ar fi cacat pe ea/el si s-ar fi dus inapoi acasa pentru niste bauturi servite fara niciun dichis - trei sferturi de pahar gheata, niste whisky aruncat printre crapaturi, aproape 30 de lei. Sa luatz pula. Si nu in ultimul rand, populatia - care merita un paragraf separat, am zis.

Populatia consta in:
- 25% hipstari pastilati care dadeau din maini epileptic pe muzica de cacat care rasuna atat de tare incat imi vibra bautura in pahar (apropo, muzica e infecta, mixata prost, nu se leaga nimic cu nimic si, in general, DJ-ul ori a carat lazi cu portocale la Mega Image pana foarte recent, ori e mai pastilat ca toti clientii la un loc si incurca butoanele).
- 50% pitipoance de plastic, carbonizate la solar, imbracate la fel, platinate si fosforescente, avide dupa o masina pizdoasa cu un pulete atasat (optional, probabil s-ar multumi si doar cu masina) si care nu fac altceva decat sa sprijine peretii sau sa atarne pe la mese, doar-doar le-o baga cineva in seama.
- 25% cocalari penali cu tricouri polo cu gulere ridicate, bratari de aur, care stau la mese, beau, se uita urat de jur imprejur si dau din cap in timp ce flexeaza din pectorali, convinsi, probabil, ca asta atrage cele 50% pizde de mai sus mai ceva decat atrage cacatul niste muste mari, verzi si suculente.

Verdict: crima! Singurul lor merit e ca au un site dragut. Dar au reusit sa transforme o locatie cu potential intr-un kitsch infiorator cu muzica proasta, atmosfera infecta si clienti de cacat.

Asa ca pe la 1 si ceva azi-noapte ne-am tirat in Terminus. Alta viata. O sefa de sala draguta si atenta (pupici, blondo, pana la urma o sa aflu cum te cheama) care ne-a gasit masa in fix 30 de secunde (probabil a contat si faptul ca anul asta am fost acolo cam in fiecare sambata). Animatoare misto care zambesc si te incurajeaza sa bagi divertisment. Bautura la scoruri maricele, dar totusi decente si, cel mai important, servita civilizat si fara sa fie necesar sa-ti faci loc cu coatele pana la bar. Muzica super misto (kudos pentru DJ, cunoaste cacaturi omul) si, in general, o atmosfera super tare. Fara basini, fara pitipoance, fara cocalari.

Terminus este THE place to go sambata seara daca aveti chef sa dansati, sa beti si sa va distrati fara sa va scarbiti de cretinismul arogantilor de bani gata si fara sa va calcati in picioare cu toti labagii pastilati carora li se pare ca atrag pizdele ca un magnet daca sar isteric in toate directiile in timp ce se tin cu o mana de palarie sa nu le cada. Am tras niste baute maxime de-a lungul vremii in Terminus si sper sa mai trag si de-acum incolo. Am ras, am glumit si m-am distrat real de fiecare data. Si cata vreme nici macar o data n-am plecat ciufut de-acolo, o sa mai bag.

Despre celelalte cateva locuri in care merita s-o arzi sambata seara sper sa povestesc cu detalii sambata viitoare. Pupici.

2 comments:

  1. Am fost in toamna in Terminus (prima oara dupa 7 ani de absenta - din Terminus si din Bucuresti) si am ramas foarte placut surprins. Exact cum l-ai descris tu, plus un grup de fete prietenoase si deschise. La propriu si la figurat.

    ReplyDelete
  2. hehe, da, ospitalitatea romancelor e apreciata de toti expatii din Terminus :))

    ReplyDelete