Tuesday, March 30, 2010

Rasputin

Rasputin House e un restaurant foarte dragut pe bulevardul Decebal, aproape de piata Alba Iulia. Am fost de vreo 4 ori pana acum, azi a fost prima data cand am si mancat si am ramas tampit. Mancare fabulos de buna la niste preturi absolut decente, infinit mai interesanta decat eternele feluri de mancare mediteraneene de cacat pe care le gasesti prin toate bodegile si care au gust de carton (desi am impresia ca au si pagina cu paste si salate regulamentara).

Pui rusesc? Yum! Barman inept care prepara un White Russian diferit de fiecare data cand ma duc acolo? Not so much. Cu toate astea imi place de mor pentru ca are niste fotolii dementiale, e decorat cu foarte mult bun gust si terasa arata demential in perspectiva verii care vine. Si e suficient de aproape de casa incat sa nu-mi fac griji daca ma imbat.

Pe o nota mai filingoasa, e foarte misto s-o arzi seara dupa o zi de munca with your significant other. Te scufunzi in fotoliile alea, vorbeste despre de toate, mai balotezi some fabulously delicious Russian dish, mai bei un cico. Ospatarii sunt finuti si nu te sacaie, dar sunt relativ usor de gasit cand ai nevoie de ceva. Pulimea neo-dorobantzista care isi face veacul pe Decebal inca n-a invadat locul, deci inca se preteaza la conversatii decente si pupaturi. Si ar fi pacat sa nu amintesc si de o masca venetiana micuta de pe un raft, care n-are legatura sub nicio forma cu locul, dar care e atat de misto incat ma gandesc serios s-o iau acasa intr-o seara. Detaliile mici fac tot fengshuiul la Rasputin si are mult fengshui bodega. Au si cos de gunoi cu senzori la buda, pulamea.

Poza de mai jos e luata de pe site-ul lor pentru ca inca n-o ard atat de hipstareste incat sa umblu cu camera foto dupa mine prin oras si sa fac poze la pungi de plastic batute de vant. Ingioi!


1 comment:

  1. mi-a placut mult si mie la rasputin, mancarea, fotoliile si mai putin candelabrele - am sa revin.

    ReplyDelete